Direktlänk till inlägg 13 juni 2007

John Blund - kom tillbaka!

Av karonesse - 13 juni 2007 07:11

För var han än tog vägen så inte var han hos oss natten till idag. Lilla fröken fick för sig att vara vaken på spöktimmen. Pappan förbarmade sig och försökte få henne att somna - lönlöst.


Hon skulle inte sova, det är ju så roligt att vara vaken! Man kan leka, kasta kläder runt sig, peta pappan i näsan och skratta åt mamman som vrider sig under täcket för att hon vill sova.


Till slut hade Lilla fröken fått nog och la sig ner och somnade... Bara så där... Jäkla unge!

 
 
kristina

kristina

14 juni 2007 22:57

Visst känns det lite jobbigt ibland när de har bestämt sig för att inte sova. Vi åker till Palma Nova den tredje juli och vi har inte köpt något speciellt barnpaket. Jag har varit där förut så jag vet att det är ganska barnvänligt. Vi måste absolut fika någon dag. Imorgon ska jag vara barnvakt åt Samuel. Sen blir det fika på stan. Kaffe kulan såklart. Kan du inte skolka från jobbet och följa med?Kram k

http://www.kristinamille.blogg.se

 
kristina

kristina

20 juni 2007 16:44

Självklart ska vi ta en fika snart. Du får bestämma när eftersom du inte är ledig jämt. Hoppas allt är bra med er.

http://kristinamille.blogg.se

 
Sassammamma

Sassammamma

21 juni 2007 17:31

Halloj! Äntligen svarade jag dig (på min blogg) om solsykddsmedlet :). Ha en trevlig midsommar!

http://http;//kladerochprylar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karonesse - 13 maj 2009 09:52

  Pga en numera treåring och en alldeles för söt tremånaders bebis har jag annat att göra än att sitta framför datorn. Kanske blir det mer uppdatering så småningom, kanske inte... ...

Av karonesse - 24 mars 2009 09:46

Efter många omochmen kom vi iväg till fotografen Saxin och tog en efterlängtad syskonbild. Bra tycker jag den blev! Bilden är lånad från Karlskoga kurirens hemsida. ...

Av karonesse - 4 mars 2009 14:36

Äntligen vågar jag nu ropa helvetesveckan över. Magsjukan tog tag i familjen med full kraft och vi föll som furor. Först sambon som sagt, två dygn efter honom var det lilla frökens tur. Usch så jobbigt att vara så liten och spy så mycket.   Min besk...

Av karonesse - 24 februari 2009 15:29

Och det firar vi på olika sätt, pappan med magsjuka och jag med att ramla utmed yttertrappen och slå i ryggen...   Lilla fröken firar med att göra sina föräldrar gråhåriga av trots och retstickeri medan föremålet för firandet är ett under av snällhe...

Av karonesse - 18 februari 2009 09:59

Den 10 februari såg han dagens ljus, den mest perfekta lilla pojken! ...

Ovido - Quiz & Flashcards