Direktlänk till inlägg 9 juni 2008

Två streck, plus och två streck.

Av karonesse - 9 juni 2008 09:00

I den ordningen har de tre olika graviditetstesterna visat resultaten.


Jag är GRAVID!

 
 
Rebecka

Rebecka

9 juni 2008 12:09

Stort Grattis igen! :) Så kul för er!! Jag är SÅÅÅÅ avis på dig ska du veta, själv får jag vänta tills i augusti innan jag ens kan hoppa på karusellen igen.

Kram

http://sollos.bloggagratis.se

 
kristina

kristina

10 juni 2008 21:11

Ett jättestort GRATTIS. Gud så roligt för er. Kram.

http://www.kristinamille.blogg.se

 
Williams mamma

Williams mamma

12 juni 2008 00:21

Vad kul! Stort grattis och lycka till!

http://mittlivprecissompafilm.wordpress.com

 
Åsa med Gabriel,Tindra

Åsa med Gabriel,Tindra

13 juni 2008 09:39

Grattis till syskonet.. de är underbart att vänta dem små.. men jag ska vara ärlig så är jag INTE avensjuk ;) men de är ju för att Gabriel presis fått sin lillasyster och jag är glad att de är över för min del och myser nu bara med bebis å Gabriel här .. Kram /Åsa från aff maj06

http://familjennore.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karonesse - 13 maj 2009 09:52

  Pga en numera treåring och en alldeles för söt tremånaders bebis har jag annat att göra än att sitta framför datorn. Kanske blir det mer uppdatering så småningom, kanske inte... ...

Av karonesse - 24 mars 2009 09:46

Efter många omochmen kom vi iväg till fotografen Saxin och tog en efterlängtad syskonbild. Bra tycker jag den blev! Bilden är lånad från Karlskoga kurirens hemsida. ...

Av karonesse - 4 mars 2009 14:36

Äntligen vågar jag nu ropa helvetesveckan över. Magsjukan tog tag i familjen med full kraft och vi föll som furor. Först sambon som sagt, två dygn efter honom var det lilla frökens tur. Usch så jobbigt att vara så liten och spy så mycket.   Min besk...

Av karonesse - 24 februari 2009 15:29

Och det firar vi på olika sätt, pappan med magsjuka och jag med att ramla utmed yttertrappen och slå i ryggen...   Lilla fröken firar med att göra sina föräldrar gråhåriga av trots och retstickeri medan föremålet för firandet är ett under av snällhe...

Av karonesse - 18 februari 2009 09:59

Den 10 februari såg han dagens ljus, den mest perfekta lilla pojken! ...

Ovido - Quiz & Flashcards