Alla inlägg den 15 september 2008

Av karonesse - 15 september 2008 08:46

Vilka nojor man kan ha. Natten til idag sov jag väldigt dåligt. Jag hade fått för mig att den förkylning jag dragit på mig var orsakad av Listeriabakterierna som fanns i chevrén som jag åt i fredags. Men jag hade bakat osten i ugnen efter alla konstens regler så det var nog ingen större fara, dessutom är ju de flesta ostar gjorda av pastöriserad mjölk.


Iaf så kom vi till lasarettet i god tid så vi hann läsa lite tidningar, jag Hemmets Journal och han Kalle Anka. Sedan blev vi välkomnade av en väldigt trevlig barnmorska och visade in i det mörka ul-rummet. Direkt när vi såg lill* parveln på skärmen syntes det hur den rörde sig. Och det fortsatte. Den hade en riktig show för oss med kullerbyttor och bensprattel. Hur mysigt som helst!



Så nu vet vi att vi har en liten lilla fröken i magen (inte könet alltså utan energiknippet). Och vi är fortfarande lyckligt ovetande om det är en lilla eller lille där inne.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards